söndag 14 juni 2009

Det börjar dra ihop sig

Knappt 2 veckor kvar och allt känns jäkligt stabilt.
Eller som min resekamrat sa:
-Jag ser till och med fram emot flygningen.

Sant som det är sagt, hypen börjar komma. Har fixat en iTrip så rätt musik liras i Chrystlern (inte för att jag inte litar på Hot 97) men att cruisa utan att få höra lite Dre, Cube och R.A.T.M känns helt enkelt av.

Självklart måste vi ju till några av ställen som grabbarna i Entourage hänger på. First stop - Urth café.
Jag har även rekat vårt boende lite mer och det verkar vara jäkligt softa människor som driver det. Bådar gott.

Fun fact #2:
Venice Boulevard är extra bred från stranden hela vägen ner till down town. Detta för att det från början gick en spårvagn där. Men Henry Ford köpte helt enkelt spårvagnstrafiken och lade ner den för att folk skulle bli mer beroende av bil.
(Är inte helt 100 på att det var exakt så, men det är så jag har fått det berättat. Kan ha varit någon annan än Ford.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar