fredag 26 juni 2009

Resenär nr 2 på ingång!

Yes! Färdigpackad, nyduschad, astaggad!

Ska slänga i mig lite mat, sen bege mig mot arlanda och terminal 5. Därefter väntar en lång och efterlängad flygtur västerut (och DÄR börjar jag nynna på "När vi gräver guld i USA. Är det verkligen rätt mode? Oklart).

Har redan börjat försöka bråka lite med dygnsrytmen genom att gå och lägga mig efter 4 och gå upp vid 8. Hoppas på att vara tillräckligt trött på planet för att, med stöd från min vän Advil PM (smärtstillande sömntablett), kunna sova en bra del av första flygturen och sen vara 100 % redo när vi landar (ca 21.00 lokal tid)!!

Känns bra att man har en representant på plats redan som har kollat läget och som kommer och möter upp vid flygplatsen. Tryggt. Som att resa med mamma. Fast ändå inte alls. Inte ens lite. Hmmm...

Here I come!

/I

1 kommentar:

  1. Skönt att du tar upp din mamma så slipper jag göra det.. hon hälsar förresten.

    SvaraRadera