fredag 3 juli 2009

Lugnet fore stormen

Sa idag den 3 juli, dagen fore Independence day, tar killarna en valfortjant och valbehovlig vilodag, for att i morgon kunna festa like it's friggin' 2009 (and you're in LA)!

Har lamnat tillbaka hyrbilen idag, det var lite sorgligt. Nu blir det till att hyra cyklar och cruise'a upp och ner for strandpromenaden och kanna alla tranande blickar fran varenda kvinna i hela LA. Nastan.

Det har aven inhandlats SPRIT till att ta med sig hem (eftersom 150ml-regeln gor att man inte for kopa taxfree om man mellanlandar nanstans (bitches)). Fick ett bra tips om ett liqour warehouse dar de hade det mesta asbilligt. So it's party at my place when we get back!

Nu maste jag bege mig ut far att kopa en till resvaska, det jag shoppat lar INTE fa plats i den jag hade med mig.

That's all for now. Peace!


/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar