onsdag 8 juli 2009

The show must go on

Ocksa var det en kvar emot den stora staden. Stallning just nu, Martin Lakers 1 - L.A 0.

Igar forsvann alltsa 50% av vi kan beach 2009a alla. Ryktet sager att min van hamnade pa fel terminal och att flyget var sent men att han nu i alla fall ar hemma i ett stycke.
Manga kanske tycker att "vi" kan beach-, borde bli "jag", men jag forsakrar er om att jag och mitt ego ska gora allt vi kan for att kompensera hjalteforlusten vi lidit under dagen.
Igar nar det verkade morkt ringde telefonen och helt plotsligt var det utgang i Santa Monica och lite forfeke bokat.
Kvallen blev sen och blot, mycket tack vare nagra stadiga kamikaze White russians (byt mjolken mot Bailey's)
Sista ogonkastet pa klockan visade ca 04.45.

Sa idag har det blivit power naps, lite boklasning och tvatt. Allt for att vara pa topp imorgon da kosan styrs soderut. Om min ride hittar hit dvs. men jag har fullt fortroende.

Kom pa att vi glomt att posta en lank. Klicka har
Klicka pa yes for att bekrafta.
Om du inte kommer till bilden direkt (vilket du borde) ga till bild 188 fran den 30:e.

LEGENDARY!!!!

Anekdot 2:
Grabbarna glider in pa det Australiensiska grillstallet mittemot, Bondi (uttalas Bondai, Ivan 1 - Martin 0) grill. Efter att mat bestallts och nagra kalla hamtats fran hotellet (ja man fick gora det, heeelt sjukt) sa inspekterades condiments korgen.
Det fanns inte mindre an TRE olika sorters hot sauce att ha pa maten. Overkill var ordet.

Jag ska inte ga in for mycket i detalj pa vad som hande sista kvallen - det tankte jag att min respartner ska fa aterberatta.

You're not goin' anywhere you tick lump!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar